DIF - MFF

onsdag 19 mars 2008

Företagskonomi, Kemi, Programmering och förluster

sorry att jag inte skrivit på ett tag! Kan väl börja med lite prov... hehe

Företagsekonomi, G+. Besviken yes, pluggade ju i 5 timmar inför det. Men har inte sett provet än och läraren sa att det var några frågetecken på vissa frågor som vi skulle gå igenom, så om jag har tur kan jag argumentera till mig ett par extra poäng och få VG.

Kemi, G. Suger på kemi så är nöjd med G! Eller det är godkännt iaf.

Programmering. Ägde skiten ur allt och alla på programmering och får jag inte MVG så blir jag besviken.


Annars då?

LHC spöade DIF med 4 - 1 i mather, grattis till tjäder.. suck.. hehe.
aik slog DIF också, fast matchen var ganska medioker. Sändningen va ganska schysst dock. Perfekt! Aik får hybris och åker ut medans vi kommer starka och vet att vi måste kämpa för att vinna.

Fick dessutom, efter typ 10 månader, tillbaks min Aftonbladet Premier League special bilaga av Alex. Hehe, lagom förvånad.

Hörs!

Inga kommentarer: