DIF - MFF

måndag 3 mars 2008

"OK, what if a cannibal is sentenced to death, and he order chinese for his last meal, does he get to eat a chinese guy?"

Jag har kännt att jag är på gång nu! Sprallig som få! Kanske är det för att våren är på ingång? Idag var ju faktiskt första vårdagen enligt temperaturen, tror jag. Eller de kanske var det enligt kalendern i lördags? Inte fan vet jag!

Träning imorgon, klockan 5. Slutar ju skolan 4, får se ifall jag hinner äta. Sen blir det lite extra träning för mig, tappat en del kondis på sjukdom ju... Fast det blir väl som vanligt, mycket snack lite action... eller vad man nu säger... Men jag har aldrig kännt mig såhär bestämd innan. Liksom.. nu jävlar gäller det! Har lite hemliga tankar med... inte så hemliga egentligen men jag väljer att behålla dem för mig själv.

En smärre chock fick man tidigare idag, trodde engelskan skulle vara klar tills nästa vecka så jobbat som fan (en hel lektion!) på att få allt att bli bra, men så hade vi visst ända till påsklovet på oss... tss.

Inventering för att tjäna pengar till klassen idag, kl. 5 skulle man vara där. Själv hade man precis lyckats somna! Tänkte inte ens på den skiten så missade den såklart. Men i skolan var jag, har ju missat en del dagar innan då man somnat sent. Och nej, jag la mej inte 5 utan jag lyckades soma då. Eller 5 och 5, runt 4 var det väl snarare. Jag ska ju alltid överdriva... Börjar väl bli lite långt nu, vet själv hur det att läsa långa tråkiga blogginlägg, bajs på det!

Till sist, grattis till MFF som vann med hela 13 - 1! Nu är nog hampe och Emil nöjda... hehe

Inga kommentarer: