DIF - MFF

lördag 12 april 2008

Igår fredag

Nu är det helg. Igår fredag så var jag med hampe och emil. Vi spelade lite spel och hade det trevligt. Som vanligt har vi konstiga vadslagningar som ledde till att jag och hampe skulle äta ett rått ägg. Inga problem för mig, man är väl man nu iom att man fyllt 18 år. Tog mig ungefär 5 sekunder att svälja hela ägget, men det fastnade i gommen i någon sekund så var nära på att spy, men när jag väl svalt det var det lugnt.

Hampe skröt om att det inte skulle vara några problem, han hade ju gjort detta innan (det hade jag med). Det visade sig dock att han hade stora problem. Att svälja allt samtidigt var ingen bra idé tyckte han utan han satsade på en massa salt och att äta lite i taget, men även det klarade han inte. Han gav upp och fick istället dricka 1.5l vatten. Han blev utsedd till halvman av mig och emil.

Min dator är fortfarande sönder, tråkigt för mig och för mamma som ville ha ett par skivor. Ska laga den i helgen, blir nog till att ta bort allting, allså formatera. Det är väl 3:e gången på en månad datorn går sönder.

Inga kommentarer: